Årets kunde i Norkart

Ringebu kommune mottok tirsdag prisen «Årets Kunde» i Norkart. Det er 85% av kommunene i Norge som bruker Norkarts programvare daglig. Dette en pris som henger høyt og betyr mye for hele kommunen.

Begrunnelse for prisen: «Ringebu kommune er en framovervendt kommune som alltid er åpne for nye løsninger innen digitalisering og automasjon av kommunal tjenesteforvaltning. Ringebu kommune var første kommune som deltaker i digitaliseringsprogrammet «Den digitale kommune 2019» og har de siste årene tatt i bruk en rekke nye produkter og tjenester fra Norkart for å oppnå gevinster som sikrer effektiv drift, god kvalitet og ikke minst bedre service for kommunens innbyggere. De har innført Min Eiendom, tatt i bruk applikasjonsdrift, E-Torg, VA Felt, FDV-systemer, KOMTEK WMS for å nevne noe».