Besøk fra Gol kommune i Ringebu

Gol kommune var fredag 16.mars på besøk i Ringebu for å få informasjon om hvordan Ringebu er organisert innen helse og omsorg.  Blant de som kom var både politikere, administrasjon, ansatte i pleien og tillitsvalgte representert.

Gol kommune kom med hele 16 personer for å få innsikt og inspirasjon til hvordan Ringebu har løst sine tjenester. Programmet var bygd opp med informasjon fra Ringebu sin side, spørsmål fra besøkende og en omvisning på Linåkertunet HDO. Fra Gol kom både politikere, administrasjon og tillitsvalgte. Besøket ble avslutta med en sen lunsj kl.14.00.

Det er alltid hyggelig for Ringebu å ta imot besøk fra de som ønsker å komme hit for å se vår måte å organisere og drifte våre tjenester på.