Er du deprimert, men fungerer i hverdagen?

Da kan vi tilby deg kurs i depresjonsmestring. Du trenger ikke henvisning fra lege/behandler for å delta. Kurset tilbys på dagtid til personer over 18 år i kommunene Sør-Fron, Nord-Fron og Ringebu. Kurset starter 20.oktober 2021.

Hva er kurs i depresjonsmestring?

Målet er å gi deg økt innsikt i hvordan depresjon påvirker tanker, følelser og handlinger. Du skal lære å gjenkjenne og endre uhensiktsmessige tolkninger og handlingsmønstre, samt få kjennskap til teknikker for å forebygge depresjon.

Hvem er kurset for?

Kurset er for deg som opplever at livet i perioder er vanskelig, og som ønsker å lære seg teknikker for å mestre depresjon.

Her finner du mer informasjon om innhold og praktiske opplysninger knyttet til kurs i depresjonsmestring. (PDF, 212 kB)