Rådhuset stenges for besøkende i perioden 4. til 19. januar

Som følge av regjeringens råd om hjemmekontor, har beredskapsgruppa i Ringebu kommune gitt råd til å holde rådhuset stengt for besøkende i perioden 4. til 19. januar 2021.

Alle våre ansatte med kontorsted på rådhuset vil være tilgjengelig på epost og telefon i perioden, innenfor kontortiden, hvis ikke annen telefontid er innført for avdelingen/tjenesten.

Stengingen kan omfatte andre administrative tjenester, sjekk med den avdelingen du vil komme i kontakt med, før du eventuelt møter opp fysisk.

Skole, barnehage, pleie og omsorg, renovasjon og helsesenter gjennomfører ordinært drift, men ulike tiltak og adgangsrestriksjoner kan forekomme.

Vi oppfordrer alle til å følge regjeringen sine nasjonale råd, les mer om regjeringens tiltak her.

Her kan du søke etter kontaktinformasjon på ansatte i kommunen.