Ringebu kommune har startet podcast!

Ringebu kommune ønsker å nå ut til flere og bli tilgjengelig på andre kanaler, og har i den forbindelse startet med innspilling av podcaster.

Lyd og bilde, i tillegg til tekst, er fremtiden, og vi i Ringebu kommune vil være med å ta dette i bruk fremover.

I første omgang er det temaer fra årsberetningen for 2021 som er spilt inn, der kommunedirektøren har med seg et utvalg personer fra organisasjonen for å snakke om det som skjedde i Ringebu kommune i 2021. I første episode oppsummerer ordfører og næringssjefen året 2021, og i andre episode får vi møte kommunalsjefene og økonomisjefen. De to første episodene kan du høre her, og nye episoder vil bli lagt ut fortløpende.

Vi vil legge ut en rekke lydfiler om aktuelle temaer fremover, og du kan følge våre podcastsendinger på hjemmesiden.

Sendingene kan du også finne på Spotify - abonner gjerne for å få med deg når det slippes nye episoder!