Sesongkort til barn og unge i Kvitfjell alpinanlegg.

Alpinist i Kvitfjell - Klikk for stort bildeAlpinist i Kvitfjell Esben Haakenstad

SUPERDEAL på sesongkort!

Alpinco gir gratis sesongkort til barneskoleelever t.o.m. 7. trinn bosatt i Ringebu kommune.

Ungdomsskoleelever bosatt i Ringebu kommune betaler kr. 1765 for sesongkort.

Sesongkortet gjelder både i Kvitfjell og Hafjell.

Sesongkortet betales og hentes i billetten i Kvitfjell Alpinanlegg og må hentes ut før 10. desember. Skolene har sendt inn navnelister, så det er bare å ta kontakt i billettluka på VESTSIDEN.
For de som ikke har Axess-kort fra før, må dette kjøpes for kr 75.

Ungdom på videregående får studentpris med tidligrabatt fram til 16. oktober og bestiller her

Kvitfjell Alpinanlegg ønsker at så mange som mulig skal få sjansen til å kjøre på ski eller brett hele vinteren.  Barn og unge i Ringebu skal vite at Kvitfjell Alpinanlegg ønsker å være deres førstevalg i et hav av aktiviteter!

Kvitfjell jobber aktivt med rekruttering på flere områder, der en del av målsettingen er å få flere barn og unge ut på ski.  Vi håper med dette tilbudet at flere barn og unge får muligheten til å benytte det fantastiske skianlegget vårt.

Det er flere flotte barneområder, både i Varden og på vestsiden.  Alt fra Vardenskogens skogsløyper til flotte parkområder og Pudderskogen frikjøring som de unge kan boltre seg i!  Alle fjellsidene har flere flotte spisesteder som passer for alle.

Håper med dette at vi ser så mange som mulig av dere i bakken i vinter!

Beste hilsen fra alle oss i Kvitfjell!