Delta med arrangement under Vinterfesten 2017

Vinterfesten_LOGO liten.pngVinterfesten 2017 starter med World cup i Kvitfjell 25. og 26.februar og varer i uke 9,10 og 11.  Vi inviterer lag og foreninger samt private til å fylle Vinterfesten med arrangement som fenger liten og stor.

Under finner dere en liste over arrangement som er datofestet,  ta kontakt med Anne Bolme Vestad på telefon 92463736, e-post: anne.bolme.vestad@ringebu.kommune.no for å varsle om deres arrangement og holde av dato.  Det er fint om vi ikke har flere arrangement på samme dag.

Vi er spesielt på jakt etter små og store aktiviteter under Vinterfestdag i Ringebu og Fåvang.

Vinterfesten er et av Ringebu kommunes Fyrtårnarrangement.  Det tilbys gratis publisering samt fri husleie for lag og foreninger.

Foreløpig er følgende arrangement datofestet:

• 1.3 Den kulturelle spaserstokken
  • 3.3 Fåvang musikkforening med Kjell Elvis
  • 4.3 Vinterfestdag i Ringebu
  • 4.3 Tryllekurs på biblioteket
  • 6.3 Litteraturkveld
  • 9.3 Barneunderholdning på biblioteket.
  • 10.3 Ølsmaking på Laagen bryggeri
  • 11.3 Vinterfestdag i Fåvang
  • 11.3 Åpen dag på Ringebu kulturskole
  • 11.3 Ungdomsarrangement i Kaupangerparken