Aktivitetslaget er en frivillig organisasjon som arbeider for å skape gode opplevelser og møteplasser for beboere og pårørende.
- Leder: Arvid Klypen
- Styret består av 10 medlemmer
Aktivitetslaget drifter og bemanner to minibusser med økonomisk støtte fra kommunen. Disse benyttes blant annet til utflukter i nærmiljøet.