Digital arrangementskalender

kulturnett oppland.pngENDELIG, NÅ KAN VI REGISTRERE ARRANGEMENT ET STED!

Ringebu kommune har integrert Kulturnett Oppland sin elektroniske arrangmentskalender på nettsiden.
Vi ber alle arrangører i Ringebu kommune registrere sitt arrangement og møte som er åpent for allmenheten i kalenderen.

Kulturnett Oppland sørger for distribusjon til GD puls ("Det skjer" på trykk i GD) og større arrangement blir også publisert på Visit Lillehammer sin kalender.

Det er enkelt å registrere:  Gå inn via ringebu.kommune.no, trykk på «legg til» så får du fram skjema for registrering av arrangement. (Ps. Riktig gateadresse med nummer må registreres, det holder ikke med f. eks Kaupanger)

Det tar ca 1 døgn før arrangementet vises på kalenderen.

Ber alle arrangører i Ringebu om å bruke skjemaet på ringebu.kommune.no.  (ikke dobbeltregistrer på GD puls i tillegg)

IKKE VENT MED REGISTRERING AV ARRANGEMENT, DET ER VIKTIG AT PUBLIKUM FÅR EN OVERSIKT OVER HVA SOM SKJER FRAMOVER.