FEIE/TILSYNSPERSON

Stillingen er 100%, fast, og ledig etter nærmere avtale.

Midt-Gudbrandsdal Brannvesen har ledig stilling som feie/tilsynsperson på forebyggende avdeling, fortrinnsvis i Ringebu kommune. Arbeidssted fra Ringebu Brannstasjon.

Ønskede kvalifikasjoner:

Fagutdanning som feier eller annen relevant yrkesutdanning.

Generelle kvalifikasjoner:

• Interesse for forebyggende brannvern
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper
  • Beherske IKT-verktøy
  • Må kunne framlegge politiattest
  • Må ha god fysisk helse
  • Må ha førerkort minimum klasse B

Ufullstendige søknader vil bli returnert. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søker vil bli varslet om dette på forhånd. Ansettelse skjer på de på de vilkår som framgår av gjeldende lover og reglement. Lønn etter avtale. Nærmere opplysninger om stillingen kan fås hos brannsjef Per Martin, tlf 95743757 eller e-post perm@mgb.no.

Søknader merkes med saksnr. 16/2297 og vedlegges kopi av attester og vitnemål, samt kommunens eget vedleggsskjema. Skjema finnes på kommunens hjemmeside  www.ringebu.kommune.no

Søknad sendes: Ringebu kommune, Hanstadgt. 4, 2630 Ringebu, innen 20. jan. 2017