Enkelte sider på hjemmesiden vår fungerer ikke, vi jobber med å løse problemet.

Fra 20. april åpnes flere tjenester gradvis og kontrollert opp igjen.

Vi feirer dagen med en liten sjokoladegave fra Ringebu kommune. Alle fikk en SMIL i dag.

Turnusfysioterapeuten vår Caroline Jensen står foran på bildet og fotografer med et stort SMIL. Tjenestene som  åpner opp igjen er her representert med frisklivssentralen v/ daglig leder Tuva Breivik, ergoterapi/fysioterapi tjenesten v/ Tonje Hansen, Helsestasjonen v/ fagansvarlig Edel Bakken, Silja Sjåvik Engen (Fåvang Fysioterapi), rus og psykisk helsetjeneste v/ fagansvarlig Katarina Bagge Stormo og avdelingsleder Marit Listad i helse og mestring.

Hans og Bergfrid Rosenborg, Frans Maurits Hjelstuen og Silja Skåvik Engen startet opp igjen sine fysioterapiklinikker fra 20.april.
Rus og psykisk helsetjeneste gir tilbud om samtaler på kontor eller videokonsultasjoner.
Ergoterapitjenesten og fysioterapitjenesten vil kunne foreta hjemmebesøk på slutten av arbeidsdagen.
Tuva Breivik startet opp igjen tilbudet på frisklivsentralen. Det vil bli en-til-en samtaler og gåturer.
Skolehelsetjenesten for 1.-4. trinn går tilbake som normalt på skolene. Helsestasjon for ungdom har inntil videre telefonbestilling, altså ingen drop-in som er det normale. HFU har telefonnr. 45 37 60 22.