Gi tilbakemelding på feil i veg, vann og avløp i Ringebu

Ringebu kommune har etablert innbyggerdialog - en digital løsning for meldinger fra innbyggerne om feil på gatelys, kommunale veger, vann og avløp (lenke). Fåvang 10.12.2019 Torun Agdestein

Kartløsningen skal føre til mer presise beskjeder inn til kommunen, og bedre forutsetninger for å ta tak i det som meldes inn. Løsningen som er laget skal være enkel å ta i bruk, men dersom man ikke får til å bruke de digitale løsningene, får man selvsagt hjelp til det. Tilgang til innbyggerdialogen finner du i lenken over, eller ved å gå inn på Ringebu kommunes hjemmeside og klikke deg inn på "Plan og teknisk" og "Innbyggerdialog"

NB! Ved akutt behov for hjelp (vannlekkasjer, forurensning, oversvømmelser o.l.) i helger og høytider, ring vaktteltefon for veg, vann og avløp på 400 28 333.