Kartlegging av frivillighet

Til lag og foreninger i Ringebu kommune – kartlegging av frivillig innsats

Norge er verdensledende på frivillig arbeid, og halvparten av befolkningen engasjerer seg i frivillig. Innsatsen som blir gjort har betydning for enkeltmennesker, men også for samfunnet.

Helse og omsorgstjenesten i Ringebu kommune har som mål bedre tjenestekvaliteten. Gjennom kvalitetsreformen for eldre; “Leve hele livet” er frivillighet et av fokusområdene.

Vi sender derfor ut denne henvendelsen med noen spørsmål for å kartlegge hva deres lag/forening kan bidra med og hvordan. Det er viktig for oss å få tilbakemelding, erfaringer og kartlegge muligheter gjennom frivillighet.

Deltakelsen i undersøkelsen er naturligvis frivillig, men vi håper at dere på denne måten kan være med å utvikle og ivareta det dere allerede bidrar med, samt komme med innspill til nye muligheter.

Frist for tilbakemelding er satt til 30. august 2021 og kan sendes til; marit.vestad.forlandsaas@ringebu.kommune.no eller Linåkertunet bo og rehabilitering, v/Marit Vestad Førlandsås, Gamlevegen 11, 2634 Fåvang.

Dersom dere har spørsmål til undersøkelsen, kan tjenesteleder hjemmetjenesten, Marit Vestad Førlandsås, kontaktes på telefon 479 07 996.

Skjema for kartlegging finner du her.

På forhånd takk for hjelpen!

Vennlig hilsen

Marit Vestad Førlandsås