Kommunedirektør Per Lervåg går av fra 30. april 2020

Kommunedirektør Per Lervåg gir seg som kommunedirektør i Ringebu kommune fra 30 april 2020

Undertegnede mottok den 04.12.2019 et brev fra kommunedirektør Per Lervåg  der han underettet Ringebu kommune som arbeidsgiver at han ønsker å fratre sin stilling ved oppnådd pensjonsalder i april 2020.

Per Lervåg har vært ansatt i 8 år som rådmann/ kommunedirekttør.  Det er beklagelig at han har tatt dette valget. Han har utført en svært god jobb for Ringebu kommune og har betydd mye for utviklingen kommunen har hatt i disse årene.

Vi vil benytte anledningen til å takke han for den innsatsen som er lagt ned som rådmann / kommunedirektør i Ringebu kommune, og vi ønsker Per lykke til med pensjonisttilværelsen.

Prosessen med å rekruttere ny kommunedirektør er påbegynt, og det er nedsatt et rekrutteringsutvalg bestående av:

Fra formannskapet Berulf Vågan, Erik Odlo, Ordfører Arne Fossmo og Varaordfører Kristin Teigen

Fra tillitsvalgte / fagforbundet Anne Mette Morken og Wenche Hagestuen Dale

Arne Fossmo