Ledig 100 % vikariat som regnskapsmedarbeider ved Midt-Gudbrandsdal Økonomikontor

Midt-Gudbrandsdal økonomikontor (MGØ) er et interkommunalt selskap som ivaretar regnskap, innfordring og offentlige anskaffelser/innkjøp for eierkommunene Ringebu og Sør-Fron med tilhørende selskaper. Vi ivaretar også innfordring og innkjøpsfunksjonen for Nord-Fron kommune. Ringebu kommune er vertskommune og vil være formell arbeidsgiver. Arbeidssted er Rådhuset i Ringebu.

MGØ består per i dag av totalt 8 medarbeidere hvorav 4 jobber med regnskapsoppgaver.

Det er ledig 100 % stilling som regnskapsmedarbeider. Stillingen er et vikariat fra 29.07.24 med ca 1 års varighet.

Arbeidsoppgaver:

-          Regnskapsoppgaver innen inngående faktura, noe bilagsføring

-          Avstemmingsoppgaver

-          Oppfølging rammeavtaler innen innkjøp

Kvalifikasjoner:

-          Utdanning fra videregående skole er tilstrekkelig, men det er ønskelig med høgskoleutdanning innen regnskap/økonomi.

-          Kjennskap til Visma økonomisystem og Excel er en fordel, men ikke et krav

-          Regnskapsfaglig bakgrunn vil bli vektlagt

-          God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne

Personlige kvalifikasjoner:

-          God tall- og regnskapsforståelse

-          Strukturert

-          Serviceinnstilt

-          Gode samarbeidsevner, men også evne til arbeide selvstendig

Arbeidsoppgavene kan bli noe tilpasset stillingen ut fra erfaring og kvalifikasjoner. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Hva kan vi tilby:

-          Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et godt og utviklende arbeidsmiljø

-          Opplæring

-          Lønn etter avtale, pensjonsordning i KLP

Vi gjør oppmerksom på at søkerlista kan bli offentlig selv om søker ber om anonymitet, jfr offentleglova §25-2. Søker vil bli varsla om dette på forhånd. Ansettelsene skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Du søker via Søknadssenter - Ringebu kommune under ledige stillinger.

Spørsmål om stillingen kan rettes til konstituert tjenesteleder Ann Merete Hallum telefon 48497921, eller epost ann.merete.hallum@ringebu.kommune.no.

Søknadsfrist: 21.05.2024

Søknaden merkes sak: 24/2231

Intervju og tilsetting vil bli gjort uke 24-25.

Dato for tiltredelse: Etter avtale