AdobeStock/Andrii Lysenko
Kvalifikasjoner
• Relevant utdanning og /eller erfaring
• Beherske norsk muntlig og skriftlig
• Gode samarbeidsevner og selvstendighet
• Strukturert og serviceinnstilt
• Må kunne disponere egen bil i tjenesten
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi kan tilby
• Et hyggelig og støttende arbeidsmiljø
• Organisasjon med god kompetanse.
• God opplæring og oppfølging
• Lønn i henhold tariff.
• Kjøregodtgjørelse i hht. regulativ.
Om tjenestestedet
Stillingen inngår i et felles fagmiljø innenfor tjenesteområdet Bolig og eiendom.
Renholdstjenesten består av 16 renholdere fordelt på 14,3 årsverk.
Stillingen vil inngå i team med kommunens øvrige renholdere.
Ved tilsetting kreves det godkjent politiattest.
Andre opplysninger
• Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
• Ringebu kommune er en IA-bedrift
• Oppfordrer menn til å søke stillingen
Søknadsfrist: 18.12.2025
Ufullstendige søknader vil bli returnert. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerlista. Ansettelsene skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Nærmere opplysninger om stillingen kan stilles til renholdsleder Solveig Berget på telefon 95 08 84 68, solveig.berget@ringebu.kommune.no eller avdelingsleder Ingrid Slettmoen, tlf. 90 11 88 84, ingrid.slettmoen@ringebu.kommune.no.
For stillinger der det kreves politiattest må denne leveres innen 3 mnd. etter tiltredelsesdato.
Du kan søke stillingen ved å gå inn på «Søknadssenter». Søknaden merkes «Sak 25/6186 - Ledig 100 % vikariat som renholdsoperatør«
Kopi av attester og vitnemål skal ikke vedlegges, men medbringes på evt. intervju.