Publikumsmottaket på rådhuset åpner igjen mandag 4. mai.

I forbindelse med at samfunnet gradvis åpner opp igjen har Ringebu kommune valgt å åpne publikumsmottaket på rådhuset fra og med mandag 4. mai.

Vi oppfordrer alle til å fortsatt benytte seg av digitale verktøy (telefon/skype) ved kontakt med saksbehandler. Dersom fysisk oppmøte er nødvendig, er det ønskelig at det avtales møtetid på forhånd. Dette for å sikre at saksbehandler er tilgjengelig og samtidig begrense trafikk inn og ut av rådhuset.

Det er viktig at vi fremdeles følger nasjonale føringer og anbefalinger, og det er derfor gjort tiltak i publikumsmottaket som skal bidra til å trygge både besøkende og ansatte. Det bes om at alle henvender seg i resepsjonen før den enkelte avdeling/saksbehandler oppsøkes.

Publikumsmottaket vil være åpent mellom kl. 09.00-14.00.