Sommerjobb Plan og teknisk 2018

Uteseksjon, renhold- og vaktmestertjenesten:
Ringebu kommune søker sommervikarer over 18 år for sommerjobb ved Plan og teknisk, sommeren 2018.
Antall stillinger på renhold: 2
Tidsrom f.o.m  uke 29- t.o.m uke 32
Antall stillinger vaktmestertjenesten / uteseksjon: 2
Tidsrom f.o.m  uke 26. t.o.m uke 32

Søknader vaktmester/ uteseksjon merkes med saksnr: 18/549
Søknader renhold merkes: 18/550
Arbeidet vil i hovedsak omfatte vedlikehold som renhold, beising av kommunale bygg, samt vedlikeholdsarbeid med kommunens park – og grøntanlegg. Vi stiller krav om gode kommunikasjonsevner, at du er strukturert og nøyaktig i ditt arbeid. På renhold vil erfaring fra renhold bli vektlagt.Søkere må kunne disponere egen bil i tjenesten.
Nærmere opplysninger om stillingene på renhold kan fås hos renholdsleder Solveig Berget på telefon  61 28 30 73 / 950 88 468 e-post solveig.berget@ringebu.kommune.no
Opplysninger om stillinger ved avdelingene vaktmestertjenesten / uteseksjon kan fås hos ledende vaktmester Jan Erik Brenden tlf. 911 71 680 e-post  jan.erik.brenden@ringebu.kommune.no eller oppsynsmann Kjell Arne Dalbak 958 76 380  e-post kjell.arne.dalbak@ringebu.kommune.no

Søknadsfrist: 20.04.2018
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerlista. Søker vil bli varsla om dette på forhånd. Ansettelsene skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Ufullstendige søknader vil bli returnert. Kun søknader som er lagt inn elektronisk vil bli vurdert. Du kan søke stillingen ved å gå inn på www.ringebu.kommune.no og klikke på «Søknadssenter» og skjemaet "Søknad på stilling".