Studentstillinger for sykepleierstudenter

Helse og omsorgstjenesten i Ringebu lyser med dette ut studentstillinger/rekrutteringsstillinger til deg som vil studere sykepleie fra høsten 2024.

I en studentstilling vil du få en helgestilling ved et av våre tjenesteområder som, Linåkertunet heldøgns tjenester, korttidsavdelingen eller hjemmetjenesten.

Studentstilling:

·         Tilbud om fast jobb 3.hver helg i studietiden

·         Kommunale tilsettingsvilkår og studentavlønning

·         En forplikter seg til 6 uker arbeid i minimum 75% stilling i sommerferiene

·         Samt jobbe noen vakter i forbindelse med helligdagsturnuser – minimum sine faste helger

·         Garanti om fast stilling i Ringebu kommune etter dokumentert bestått utdanning og framlagt autorisasjon

Det blir gjennomført samtaler med søkerne før det blir gitt tilbud

Er du ansatt i Ringebu kommune og starter på sykepleiestudiet, har vi støtteordninger for dette

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som;

·         har plan om å starte på sykepleiestudiet høsten 2024

·         er du i gang med studiet er du også velkommen som søker

·         kommuniserer godt på norsk og har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

·         det er krav om tilfredsstillende politiattest, denne skal ikke være eldre enn 3 måneder.

·         du må ha førerkort kl. B.

Arbeidsoppgaver under studie:

·         pleiefaglige oppgaver og ansvar

·         under veiledning får du øve på og utføre sykepleiefaglige oppgaver sammen med sykepleierne våre

·         medikamenthandtering

·         samarbeid med personale om oppgavene som skal løses på vakt

·         planlegge og gjennomføre aktiviteter i lag med pasienter og bruker

·         dokumentasjon

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som vil være med å skape en meningsfylt og trygg hverdag for pasientene våre. Du ser verdien av helhetlig omsorg og livsglede-tiltak og hvor mye det betyr med aktiviteter og mobilisering av pasientene sine egne ressurser.

Du brenner for faget og engasjerer deg i fagutvikling, tar ansvar og arbeider målrettet med pasienttiltak og oppfølging av disse.

Du fremstår vennlig og tillitvekkende, er fleksibel, initiativrik og endringsvillig. Pågangsmot, fokus på løsninger og gode samarbeidsevner er egenskaper vi setter pris på hos arbeidstakerne våre.

Vi tilbyr:

• lønn etter gjeldende avtaleverk, m/studentavlønning under studiene

·        Studentpakke

30.000 kr i bonus til første års studenter

30.000 kr i bonus til andre års studenter

30.000 kr. I bonus til tredje års studenter.

Deltidsstudenter får samme sum, men fordelt på fire år

·         Gode pensjons- og forsikringsordninger

En student som innvilges stipend gis 1 års bindingstid. Studenten forplikter seg til å jobbe sin faste stilling, men minimum 75% stilling i bindingstiden hvis den faste stillingen er lavere.

Hvis studiet ikke fullføres eller den ansatte velger å si opp stillingen før studiet eller bindingstiden er fullført skal stipendet tilbakebetales i sin helhet.

Søknadsfrist: 30.04.2024

Saksnr: 24/1617

Informasjon om stillingen:

Marit Vestad Førlandsås , tjenesteleder

E-post : Marit.vestad.forlandsaas@ringebu.kommune.no  eller telefon 47907996

Kopier av vitnemål og attester ber vi om at du tar med på et evt intervju

Ufullstendige søknader vil bli returnert. Kun søknader som er lagt inn elektronisk vil bli vurdert. Du kan søke stillingen ved å gå inn på www.ringebu.kommune.no  og klikke på fanen «søknadssenter» og «søknad på ledig stilling». Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søker vil bli varsla om dette på forhånd. Ansettelsene skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

For stillinger som krever det, må det foreligge tilfredsstillende politiattest før tiltredelse.

Egenerklæringsskjema MRSA.