Gladmelding! Take-away ved Ringebu bibliotek!

Biblioteket er fortsatt stengt for våre brukere, men kommuneoverlege Per Ove Hagestuen sier ja til takeaway-bibliotek! 😀 Du kan bestille bøker til voksne og barn, vi gjør de klar og låner de ut, og du henter bøkene til avtalt tid utenfor biblioteket. Det er dessverre ikke mange dagene vi klarer å tilby dere denne ordningen, men gjør så godt vi kan med å hjelpe deg med lesestoff til påskeferien.

Ellinor Brænd

1. Gå til nettsiden vår, søk opp den boken du vil låne, og sjekk status.
Nettsiden finner du her:

2. Send bestillingen din på e-post til ellinor.braend@ringebu.kommune.no
Husk å skrive navn (fornavn og etternavn), telefonnummer og ditt lånenummer (står nederst på lånekortet).

3. Vi avtaler tidspunkt for henting. Av hensyn til smittevern vil overlevering skje på utsiden av inngangen til bibliotek/innovasjonssenter. Du kan ikke hente bøker hos oss hvis du er i isolasjon.

Siden bibliotekene er stengt og vi ikke kan sende bøker bibliotekene i mellom, gjelder dette tilbudet bare bøker som vi selv har.

NB! Vi kan ennå IKKE ta imot bøker som du lånte før vi stengte. Disse bøkene må vi desinfisere og legge i karantene, og dette er først på plass når biblioteket åpner igjen for publikum. Vi minner om at vi ikke kjører purringer mens biblioteket er stengt. 😊