Plan for idrett og fysisk aktivitet - revidering av gjeldende plan - Innspillsfrist 20. mai 2018

Temaplan for idrett og fysisk aktivitet 2019-2022
for kommunene Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron

HUSK: Åpent møte på Ringebu rådhus 15. mai kl. 19.00!

Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner har siden 2008 hatt en felles plan for idrett og fysisk aktivitet. Det blir nå satt i gang arbeid for å revidere gjeldende plan (2015-2018).
For å få tilskudd fra spillemiddelordningen er det en forutsetning at kommunen har en politisk vedtatt plan for idrett og fysisk aktivitet og at anlegget er inkludert i gjeldende plan.

Planen skal inneholde status og utviklingstrekk, visjoner og mål, drøfte utfordringer, muligheter og behov, vurdere aktiviteter og anlegg i framtida og med bakgrunn i dette legge fram en handlingsplan med prioritering av tiltak for årene 2019-2022.

For å sikre bred medvirkning i planarbeidet inviterer Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner med dette lag og organisasjoner, samt andre interessenter til å komme med innspill.  Planen blir lagt fram til politisk behandling etter at innkomne forslag fra første innspillsrunde er behandlet. Etter en ny høringsrunde blir planen endelig politisk behandla i desember 2018.

Frist for å komme med innspill er 20. mai.
Innspill sendes Ringebu kommune, Hanstadgata 4, 2630 Ringebu, e-post: post@ringebu.kommune.no merket med saksnummer 18/799.

Om noe er uklart ta kontakt med Anne Bolme Vestad på e-post anne.bolme.vestad@ringebu.kommune.no, telefon 92463736.

Åpent møte på Ringebu rådhus 15. mai kl. 19.00

Gjeldende plan (2015-2018), samt oversikt over lag og organisasjonar og registrerte anlegg finner du på www.ringebu.kommune.no , trykk på Meny øvst i høyre hjørne og gå inn på fanen planer og videre til fanen andre planer.

Lenke til gjeldende plan: