100 % fast stilling som Helsesekretær

Ved Ringebu legekontor er det ledig 100 % stilling som helsesekretær fra 01.06.2024

Legetjenesten består av 5 stillingshjemler for støttepersonell (2,0 sykepleier og 3 helsesekretær), 6 leger og 1 turnuslege. Legetjenesten har lokaler ved Ringebu Helsesenter på Fåvang.

Vi søker etter en person som er utdannet helsesekretær. Har erfaring fra arbeid på legekontor innen alle ansvarsområder.

Kvalifikasjoner:

• Personlige egnethet vil vektlegges i stor grad.
  • Serviceinnstilt person med gode kommunikasjonsevner.
  • God evne til å jobbe både i team og selvstendig.
  • Søkere som har erfaring og kjennskap til alle arbeidsstasjoner som er på legekontoret vil bli prioritert.
  • Må kunne takle hektiske arbeidsdager, og være ansvarsfull og stabil.

Ansvarsområdene består av:

• Resepsjon
  • Laboratoriearbeid
  • Sentralbord

Spørsmål om stillingen kan rettes til avdelingsleder for Ringebu helsesenter Marit Listad på telefon 97 04 51 24 eller e-post marit.listad@ringebu.kommune.no

Intervju og tilsetting vil bli gjort fra uke 20.

Søknadsfrist 08.05.2024.

Søknaden må merkes med saksnr. 24/2132

Ufullstendige søknader vil bli returnert. Kun søknader som er lagt inn elektronisk vil bli vurdert. Du kan søke stillingen ved å gå inn på www.ringebu.kommune.no og klikke på fanen «ledige stillinger». Ved interne opprykk vil det ansettes fra eksisterende søkermasse. Ansettelsene skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. For stillinger som krever det, må det foreligge tilfredsstillende politiattest før tiltredelse.