Kundemottak i RådhusetFellestjenesten har ansvaret for kundemottaket når du kommer inn i Rådhuset i Ringebu. Her foregår det flere oppgaveløsinger. Oppgaver som er lagt til kundemottaket: Kundemottak: Hjelpe besøkende videre til rett person/kontor, informasjon generelt, kopiering, bestilling av rom for møter, besvare sentralbord og publikumsmottak. Posthandtering: Sortering, skanning, fordeling ut til riktig saksbehandler og arkivering Internfakturering av regninger der lag og foreninger m.flere får tilsendt regning på kopiering, porto m.m. Utlevering av vannmåler. Søknad om fritak eller redusering av kommunale gebyrer. Henvendelser angående kommunale gebyrer. Valg: Mottak av forhåndsstemmer ved Fylkestings- og kommunestyrevalg og ved Stortingsvalg. Åpningstid er mellom kl. 09.00-14.00. Mellomdager i jula har vi åpningstid mellom kl. 10.00-14.00 mens det er stengt julekvelden og nyttårskvelden. Onsdag før påske har vi åpent mellom kl. 09.00-12.00. Publisert avBritt Åse Høyesveen Publisert22.03.2010 11:59